GEZE Insights

Fókuszban a megatrendek: a GEZE a digitális átalakulás korszakában

Tomislav Jagar a GEZE igazgatóságának értékesítésért felelős tagja. Ebben az interjúban arról beszél, hogyan néz szembe a GEZE hagyományos cégként a digitális kor kihívásaival.

A BAU szakmai vásáron a látogatók változást láthatnak és érezhetnek a vállalatról kialakult képben. Konkrétan hogyan határozná meg a GEZE márka átszervezését, Jagar úr?

Igen, erről van szó. Világosan láthatja a változást a müncheni legjelentősebb építészeti, kereskedelmi BAU vásáron. Élénk, modern és nyitott cégként mutatkozunk be, teljes összhangban iránymutató értékeinkkel: arra köteleztük el magunkat, hogy élhető épületeket biztosítunk. Emellett olyan márkát képviselünk, amely könnyedén megközelíthető és kézzelfogható, a szakmai vásáron pedig bárki szó szerint közel kerülhet hozzánk. Számunkra ez partnerséget is jelent. Akár privát, akár szakmai kapcsolatról van szó, egyenlő feltételekkel bánunk minden látogatóval, legyenek vevők, partnerek vagy potenciális ügyfelek. Bárki megérintheti a termékeinket, megtapasztalhatja a minőséget, és természetesen felteheti a kérdéseit.

Eszerint a GEZE számára a termékek központi szerepet töltenek be?

Természetesen igen. Cégünk a szaktudásunkban és a minőségben gyökerezik. Időközben ugyanakkor nemzetközi céggé váltunk, amely összetett és dinamikus környezetekben működik. 150 éves történetünk alatt többször is bizonyítottuk, hogy képesek vagyunk változni és lépést tartani az idővel. Képesek vagyunk rugalmasan reagálni vevőink és partnereink rendkívül eltérő igényeire és kívánságaira. Ez a meghallgatással és megértéssel kezdődik. Egyedi termékeinkkel emellett testreszabott csomagokat és egyéni megoldásokat is kínálunk.

Több mint 150 éves történetünk alatt többször bizonyítottuk, hogy képesek vagyunk változni és rugalmasan reagálni vevőink rendkívül különböző igényeire.

Tomislav Jagar, a GEZE értékesítési ügyvezető igazgatója

Tomislav Jagar, a GEZE ügyvezető igazgatója © Katrin Fiedler / GEZE GmbH

Mit jelent ez az Önök értékesítési stratégiája szempontjából?

Küldetésünk, hogy egész életciklusuk alatt támogatást nyújtsunk az épületeknek. Ez azt jelenti, hogy nem csak leszállítjuk a termékeket a vevők részére, hanem tanácsadást és támogatást is biztosítunk számukra. Azt a kötelezettséget vállaltuk, hogy mindenkor rugalmas és megbízható szolgáltatásokat nyújtunk. Úgy gondolunk saját magunkra, mint átfogó és integrált megoldást nyújtó szervezetre, amely valóban érti a hálózatba kötés értékét az adott projekt esetében.

Ha már szóba került a hálózat: miért fontos a digitalizálás az Önök ágazata számára?

Számunkra a digitalizálás állásfoglalást jelent. Nem csupán technológiáról és eszközökről van szó. Mindenekelőtt kommunikációt és az együttműködés digitális formáit jelenti. A technológia a felmerülő igényeket követi, nem pedig fordítva. Ugyanakkor nagyon szoros figyelemmel követjük a digitális világot. Vizsgáljuk, hogy milyen szerepet játszhatnak a termékeink, és izgalmas elképzeléseken dolgozunk a jövő számára. Nem hisszük, hogy a digitalizálás egy önmagáért való cél: a vevők és felhasználók előnyére kell lennie. És nem hagyhatjuk figyelmen kívül a digitalizálás érzékeny szempontjait sem, például az adatbiztonságot és az adatvédelmet.

A digitalizálás gondolkodással kezdődik. Nem csupán technológiáról és eszközökről van szó. Mindenekelőtt kommunikációt és az együttműködés új formáit jelenti.

Tomislav Jagar, a GEZE értékesítési ügyvezető igazgatója

Ez azt jelenti, hogy nagyon holisztikusan közelítik meg az építkezést és az épületeket?

Igen, mivel ott vagyunk a világ minden részén. És nyitott szemmel közelítjük meg a világot. Többéves tapasztalatunk alapján az a célunk, hogy ügyfeleink érdekében reagáljunk a megatrendekre. Fenntarthatóság, urbanizáció, okos épületek – ezek nem csupán üres frázisok a számunkra. Megoldásainkkal az a célunk, hogy konkrét válaszokat adjunk ezekre a kihívásokra. Mindent egybevetve az a végső célunk, hogy lehetővé tegyük a felelős és élhető építkezést.